Återkoppling - Vi vill veta hur det går

För att lyckas i kvalitetsarbetet måste vi lära oss så mycket som möjligt av våra misstag. Att ta hand om information och feedback från våra kunder och intressenter är därför mycket viktigt för oss. För återkoppling, frågor och klagomål kan du alltid höra av dig till dina kontakter på Viab eller skicka ett mail till quality@viabplast.se.

Problemlösning

Oavsett vad som är orsaken till problemen så vill och kan vi hjälpa till. Vi arbetar med 8D-metodiken när det behövs, har vårt eget mätlab.och om det visar sig att vi inte sitter på lösningen till problemen, kan vi troligen ändå rekommendera åtgärder, exempelvis ändringar i design eller materialval som borde kunna minska problemen.

VIAB-webb-5

Om något har blivit fel

Ju förr vi kan få information om problemet, desto bättre start får vi på analysarbetet och kan snabbare förstå problemet och vidta eller föreslå åtgärder. För att hjälpa dig och oss har vi lagt in ett frågeformulär på vår hemsida som hjälper dig att direkt ge oss den information vi annars kommer att behöva efterfråga. Anser du att du behöver skicka en formell reklamation gör du det i ett mail till quality@viabplast.se.